13 lipca 2013

Denim shorts

top, rings - h&m
  shorts - gina tricot
  shoes, sunnies - zara

/EN/ On the streets, we’ve seen trendsetters brace the warmer temperatures in denim shorts of all shapes and colours. Since mine are trashy, studded and coloured at the same time I decided to wear them with black only :)

/PL/ Latem spodenki jeansowe są chyba numerem jeden w szafach wszystkich dziewczyn. Na ulicach można ujrzeć przeróżne stylizacje ze spodenkami jeansowymi o różnych kształtach i kolorach. Ponieważ moje nie są klasyczne, postanowiłam je zestawić jedynie z czernią :)


10 komentarzy:

  1. Świetny look! Okulary bardzo przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Okulary kupione zimą na wyprzedaży :)

      Usuń
  2. Zachwycasz....Buty mnie zabiły. Szorty i okulary też sa bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyglądasz ! Buty są obłędne
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodenki :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) kupiłam je ponad rok temu ale dopiero teraz pierwszy raz miałam okazję je ubrać:)

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz koleżanko ze Szczecina :) Polowałam też na te buty.. niestety nie udało się :( Pozdrawiam, zapraszam do siebie i czekam na więcej! :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo kochana :) Na szczęście mam taki rozmiar stóp że zawsze znajdę upolowane buty na wyprzedaży :) Dodałam twojego bloga do obserwowanych i będę wpadała regularnie! :)

      Usuń

Instagram