7 lipca 2013

My birthday




dress - h&m
  bag - second hand
  shoes - zara

/EN/ A birthday is a day which should be spent in a special way. For this day I decided to take a day off and take care of myself by visiting the bautician and hairdresser. In the evening dinner at a Thai restaurant where I decided to wear a feminine summer dress which of course could not do without my birthday gift which you had the chance to see in my last post :)

/PL/ Urodziny to dzień który powinno się spędzić wyjątkowo. Ja specjalnie na ten dzień wzięłam urlop i postanowiłam zadbać o siebie. Wizyta u kosmetyczki i fryzjera i od razu człowiek czuje się lepiej! Wieczorem kolacja w tajskiej restauracji do której postanowiłam ubrać letnią i zwiewną sukienkę. No i nie mogło zabraknąć mojego urodzinowego prezentu który już mieliście okazję bliżej zobaczyć w ostatnim poście :)


3 komentarze:

Instagram