18 sierpnia 2013

Leather and leather


leather top - zara
  leather shorts - gina tricot
  heels - reserved

/EN/ Long time no see. I'm finally back on track after vacation and ilness. In today's outfit I have combined leather with leather and added some golden details to it. I think it's a perfect summer look for a not too hot summer day :)

/PL/ Wiem, zbyt długo mnie nie było. W końcu wróciłam po urlopir i chorobie z nowym wpisem :) W dzisiejszym zestawie postanowiłam połączyć skórę ze skórą (żadne zwierzę nie straciło życia, bo skóra jest ekologiczna :)) i złotymi dodatkami. Myślę że to idealny zestaw na niezbyt upalny, letni dzień :)


20 komentarzy:

  1. Świetne połączenie! :) Buty bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestaw, bluzka szorty i buty, wszystko jest rewelacyjnie dobrane!!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w tych butach *.* Obserwuję i liczę na rewanż :) http://jawroznychswiatlach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda :D
    Bardzo podobają mi się spodenki tego typu.
    Obserwuję i zapraszam na mojego bloga:)

    http://magicbluepineapple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja.

    Pozdrawiamy
    manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja. Minimalistycznie, ale bez banału i świetnie zgrane kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super buciki:)obserwujemy? ja już to zrobiłam:)
    Zapraszam do mnie http://femmfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie czasem taki klimat minimalistyczny a te spodenki? Genialne!


    Zapraszam www.kataszyyna.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  9. Ilekroć widzę te buty, niesamowicie się nimi zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja :) Bardzo fajny blog :) Obserwuję :) pozdrawiam i zapraszam do mnie silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fantstyczny blog! piękne spodenki, bluzka i buciki, zakochałam się w całym zestawie *.* dziękuję za komentarz i obserwuję kochana :* czekam na nowy post :)
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog :D
    zapraszam do mnie
    kiika-lika.blogspot.com
    obserwacja?:>

    OdpowiedzUsuń
  13. inne outfity mi sie bardziej podobaly ale ten tez jest ok i super fotki i zapraszam do mnie : szwajcarska-czekoladka.blogspot.ch obserwujemy??? jesli mnie zaobserwujesz zaobserwuje cia ja, kasia2ooo, demi123 TAK SAMO JAK WSZYSTKICH INNYCH :) wiec zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Adore this look! What a wonderful combination... and love the shoes :)
    I like a lot your blog :)

    http://ilgiardinodellafate.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja :) buty <3
    www.fashionanddreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Po prostu klasa!


    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Loove this look!!!Perfect color combo!!
    Great blog you have!!:)

    Anete,
    FIF

    OdpowiedzUsuń
  18. Preciosa!!

    Te he nominado al premio LIEBSTER AWARD!! Pásate por mi blog para ver lo que tienes que hacer.

    http://elvestidordeperly.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń

Instagram