24 marca 2014

Happy Birthday!

dress - reserved
bag - allegro
heels - zara


/EN/ Happy 1st birthday fashionabella's! Today is exactly one year since I published my first post here :) First of all I want to thank the love of my life for inspiring me to create my own space on the web. Secondly, I want to thank all my friends, followers and people who support me in doing this. During this year I have published 34 posts, gained as many as 300 followers and the blog has been visited by over 25 thousand readers! I promise myself that for the upcoming year I will try to publish posts on a much more regular basis :)

/PL/ Mój blog obchodzi dzisiaj  urodziny więc życzę mu wszystkiego najlepszego. Dzisiaj mija dokładnie rok odkąd opublikowałam tutaj swój pierwszy post. Przede wszystkim, chciałam podziękować miłości mojego życia za zainspirowanie mnie do stworzenia własnego miejsca w sieci. Po drugie, chciałabym podziękować wszystkim przyjaciołom, obserwatorom i wszystkim osobom które wspierają mnie w tym wszystkim. Podczas tego roku opublikowałam 34 posty, uzyskałam aż 300 obserwatorów a blog był odwiedzony przez ponad 25 tysięcy czytelników! W kolejnym roku obiecuje sobie że postaram się publikować posty bardziej regularnie :)

19 komentarzy:

  1. Czarne balony jakoś mi się źle kojarzą, natomiast Twoja stylizacja piękna ! sukienka kojarzy mi się z syreną :) Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny look, piękna sukienka
    Z przyjemnością zaobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. to już rok?!? wow! :) a raczej wielkie WOW! i GRATULACJE Izul! Każdy post czyta się i ogląda (!) z wielką przyjemnością! więc GOOD LUCK! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look such a beautiful. And your dress amazing!
    By the way happy B-day for your blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazingly beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miłe komplementy na swoim blogu ☺! http://coccinellecreative.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dear HOT Iza:) You are stunning! Keeping my fingers crossed for another year:)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNY LOOK! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. gorgeous dress :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing glitter dress lovely so Happy birthday!

    http://labloguerapelirroja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Happy Birthday to you!!
    the pictures are amazing :)
    kisses
    http://itsjustnatsclaps.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia. Życzę wytrwałości i coraz większej statystyki. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Boska sukienka ! Przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Congratulations! nice pictures!
    Feliz fin de semana.
    Ale
    Costa Rica

    OdpowiedzUsuń
  16. Happy birthday!
    This is not a dress, THIS IS THE DRESS, I'm absolutely in love.
    You look like a top model.
    xoxo Coloco mi desastre con mi ropa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukieneczka.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna Dama.

    OdpowiedzUsuń

Instagram